Max Payne 1 a 2 sa vracajú v remaku od Remedy a Rockstar Games

Legendárne hry Max Payne a Max Payne 2: The Fall of Max Payne sa dočkajú remaku vďaka spolupráci štúdií Remedy Entertainment a Rockstar Games

Remake bude vyvíjaný ako jeden celok pre PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S a využije vlastný herný engine Northlight od Remedy, ktorý poháňa napríklad ich hru Control. Dá sa s istotou očakávať výrazné grafické vylepšenie s využitím moderných technológií. Ray-tracing, realistickejšie osvetlenie a detailnejšie modely či textúry patria takmer medzi istoty.

“Sme nadšení, že sa môžeme opäť spojiť s našimi partnermi z Rockstar Games a priniesť príbeh, akciu a atmosféru pôvodných hier Max Payne hráčom novými spôsobmi,” povedal Tero Virtala, CEO Remedy. “Max Payne má v srdciach všetkých v Remedy zvláštne miesto a vieme, že milióny fanúšikov po celom svete cítia to isté.”

Max Payne 1 a 2 sa vracajú v remaku od Remedy a Rockstar Games
Max Payne 1

Vývoj financuje Rockstar Games a očakáva sa, že bude v súlade s typickou produkciou AAA hry od Remedy. Po tom, ako Rockstar Games pokryje náklady na vývoj, marketing a distribúciu hry, bude mať Remedy nárok na licenčné poplatky.


Prečítaj si tiež: Briti vyšetrujú web OnlyFans pre nedostatočnú ochranu detí


Zatiaľ neexistujú konkrétne informácie o zmenách, ale je pravdepodobné, že základné herné mechaniky zostanú zachované. „Bullet-time“ bude určite kľúčovým prvkom. Môžeme očakávať vylepšenia plynulosti bojov, presnosti ovládania a možno aj nejaké nové prvky či mechanizmy, ktoré obohatia akčný zážitok.

Max Payne 2

Projekt je momentálne vo fáze koncepčného vývoja. Komunita však často špekuluje, či nepríde k aktualizácii New Yorku v hre, aby viac reflektoval jeho aktuálnu podobu. To je však vzhľadom na nostalgický charakter série menej pravdepodobné.


Keď dočítaš, mrkni sa na toto: Assassin’s Creed Hexe: Novinky unikli na verejnosť


Medzi priania hráčov patrí možnosť vynechať cutscény, lepšia optimalizácia a zjednodušenie niektorých hádankových sekcií z pôvodných dielov.

Niektorí fanúšikovia špekulujú o možnosti multiplayerového komponentu (napr. kooperácia, alebo deathmatch s „bullet-time“ mechanikou), no je otázne, či to autori budú považovať za vhodné pre príbehový zážitok série.

Ak ťa bavíme, podpor nás a kúp nám pivo za 2€:

Staň sa súčasťou aktívnej komunity TechGuru SK/CZ na Facebooku a na Instagrame.

Nájdeš nás aj na YouTube


O autorovi

Peter Vnuk
Peter Vnuk
Je celoživotným fanúšikom technológií a pracuje pre niekoľko popredných slovenských médií z tejto oblasti. Okrem produktových recenzií, spravodajstva zo sveta vedy a techniky, sa venuje tiež tematickým článkom na hi-tech témy, ako je umelá inteligencia, robotika, virtuálna realita a pod. Je mu blízka tiež herná sféra, preto recenzuje aj herné príslušenstvo a hry.

Pridaj komentár