Facebook prichádza v týchto dňoch s výzvou pre svojich partnerov. Majú si pripraviť videomateriál na vysielanie vo Facebook TV.
Vytvoriť by mali päť až desaťminútové videá, ktoré bude služba vysielať. Neskôr sa pridá aj sama sieť a jej relácie by mali trvať 20 až 30 minút.

Malo by ísť o klipy, ktoré svojím zameraním budú baviť väčšinu návštevníkov a zrejme pôjde o kvalitu, ktorá je kdesi medzi domácimi Youtube videami a seriálmi od Netflixu či HBO. Podľa vyjadrenia Facebooku ide hlavne o nový priestor na umiestňovanie reklám, podobne ako plán umiestňovania reklám do Messengera. Čo podľa nášho odhadu môže viesť k nízkej popularite, alebo úplnému neúspechu projektu.
Keď robíte veci len pre peniaze, kam to asi povedie … ? Nuž, Mark Zuckerberg zrejme vie čo robí a nám zostáva počkať si na kvalitu vysielania Facebook TV. Zatiaľ sa hovorí približne o začiatku až polovici augusta, oficiálne sa však zástupcovia siete odmietli k dátumu spustenia vyjadriť.
Peter Vnuk
Zdroj: The Verge









