LinkedIn sa stáva hernou platformou. Áno, je to čudné

LinkedIn sa stáva hernou platformou. Áno, je to čudné

Profesionálna platforma LinkedIn pridáva na svoju stránku jednoduché logické hry, dostupné na počítačoch aj mobiloch

Cieľom herného rozšírenia je zvýšiť aktivitu používateľov a pravdepodobne prilákať nových. Ponuku dopĺňajú tri tituly – Pinpoint, Queens a Crossclimb.

Hry predstavujú bezplatný nástroj na zábavu a krátky oddych počas pracovného dňa. Medzi titulmi nájdeme prerábku sudoku Queens, slovnú asociáciu Pinpoint a hru so slovami Crossclimb. Hry sú nenáročné na ovládanie, zrozumiteľné a rýchle na jedno posedenie.


Pozri sa aj na toto: Naštvaní predplatitelia rušia Netflix. Núti ich pozerať reklamy


Hoci LinkedIn hry zatiaľ nespoplatňuje, ich cieľom je zlepšiť používateľskú skúsenosť. Podobnú stratégiu už zvolili viaceré online médiá vrátane New York Times so svojim populárnym Wordle, kde hry priniesli zvýšenie záujmu o platené predplatné.

Rozširovanie služieb o herný obsah sa stáva trendom. Príkladom môže byť aj Netflix, ktorý svojim predplatiteľom poskytuje exkluzívne mobilné verzie známych hier ako Hades či Sonic Mania Plus. V čase, keď sa táto streamingová platforma snaží svojich používateľov donútiť prejsť na drahšie balíky služieb s reklamou, to vyznieva trochu ironicky.

V prípade LinkedIn je však situácia iná a táto profesionálna sociálna sieť môže byť vhodnou platformou na jednoduché hry.

Ak ťa bavíme, podpor nás a kúp nám pivo za 2€:

Staň sa súčasťou aktívnej komunity TechGuru SK/CZ na Facebooku a na Instagrame.

Nájdeš nás aj na YouTube


O autorovi

Peter Vnuk
Peter Vnuk
Je celoživotným fanúšikom technológií a pracuje pre niekoľko popredných slovenských médií z tejto oblasti. Okrem produktových recenzií, spravodajstva zo sveta vedy a techniky, sa venuje tiež tematickým článkom na hi-tech témy, ako je umelá inteligencia, robotika, virtuálna realita a pod. Je mu blízka tiež herná sféra, preto recenzuje aj herné príslušenstvo a hry.

Pridaj komentár