Coca-Cola daruje reštauráciám po korone 1 000 000 €

Coca Cola pomáha

Reštriktívne opatrenia vlády v rámci pandémie koronavírusu sa postupne uvoľňujú. Na opätovné naštartovanie gastronomického biznisu na Slovensku a prvú pomoc tým najohrozenejším pripravila spoločnosť Coca-Cola celý rad podporných aktivít v celkovej hodnote takmer 1 000 000 eur.


Toto síce nie je tech či gaming správa, no zverejňujeme ju, keďže ide o dobrú vec a pomoc po šírení koronavírusu.


Reštaurácie a bary sa môžu tešiť na tzv. welcome back kit (uvítací balíček). Balíčky zahŕňajú nápoje zdarma, ale aj materiály na vybavenie reštaurácií a terás, ako sú slnečníky, plotové polia a sedenie alebo vybavenie pre personál. Coca-Cola HBC zároveň pripravila pre svojich zákazníkov špeciálnu ponuku produktov za zvýhodnené ceny.

Uvedomujeme si vážnosť situácie v segmente HoReCa. Gastronomické prevádzky sú pandémiou veľmi zasiahnuté, mnoho podnikov teraz bojuje o prežitie. Preto sme pripravili množstvo opatrení, darov a zvýhodnených ponúk, ktorými chceme našich zákazníkov podporiť a pomôcť im obnoviť ich biznis,” zhodnotila tieto aktivity Mária Kolarovská, obchodná riaditeľka spoločnosti Coca-Cola HBC pre Slovensko.

Spoločnosť podporovala slovenské reštaurácie aj počas krízového obdobia. Svojim zákazníkom Coca-Cola ponúkla kompenzáciu za tovar, ktorý počas uzatvorenia prevádzok exspiroval alebo možnosť odkladu splatnosti faktúr až 14 dní po ukončení núdzového stavu.

Coca-Cola pomáha

Mnohí prevádzkovatelia reštaurácií čelia finančným ťažkostiam, ktoré budú mať dlhodobý vplyv:

“Zatvorenie väčšiny prevádzok a ďalšie opatrenia sa dotkli mnohých z nás. Čelíme nižšiemu dopytu, finančnej neistote, snažíme si udržať zamestnancov, prenájmy aj tovar. Napriek tomu sme sa rozhodli v tejto dobe pomáhať ľuďom v prvej línii a sme veľmi radi, že nás podporil aj náš dlhoročný partner Coca-Cola HBC,” uviedol Lukáš Soták, generálny manažér bratislavskej reštaurácie Meštiansky pivovar.

Firma od začiatku pandémie ponúkala pomocnú ruku nielen reštauráciám, ale aj ľuďom v prvej línii boja s nákazou. Dodávala nápoje nemocniciam, záchrankám, domovom seniorov, bezpečnostným zložkám alebo karanténnym zariadeniam po celom Slovensku. Nezabudla ani na predavačky a predavačov v obchodoch s potravinami. Stala sa partnerom iniciatívy #jedlozdravotnikom a projektu #podporsvojpub. Celkom na Slovensku rozdala počas krízy viac ako 300 000 fliaš a plechoviek svojich nápojov.

Zdroj: TS

O autorovi

Peter Vnuk
Peter Vnuk
Je celoživotným fanúšikom technológií a pracuje pre niekoľko popredných slovenských médií z tejto oblasti. Okrem produktových recenzií, spravodajstva zo sveta vedy a techniky, sa venuje tiež tematickým článkom na hi-tech témy, ako je umelá inteligencia, robotika, virtuálna realita a pod. Je mu blízka tiež herná sféra, preto recenzuje aj herné príslušenstvo a hry.

Pridaj komentár