Reštriktívne opatrenia vlády v rámci pandémie koronavírusu sa postupne uvoľňujú. Na opätovné naštartovanie gastronomického biznisu na Slovensku a prvú pomoc tým najohrozenejším pripravila spoločnosť Coca-Cola celý rad podporných aktivít v celkovej hodnote takmer 1 000 000 eur.
Toto síce nie je tech či gaming správa, no zverejňujeme ju, keďže ide o dobrú vec a pomoc po šírení koronavírusu.
Reštaurácie a bary sa môžu tešiť na tzv. welcome back kit (uvítací balíček). Balíčky zahŕňajú nápoje zdarma, ale aj materiály na vybavenie reštaurácií a terás, ako sú slnečníky, plotové polia a sedenie alebo vybavenie pre personál. Coca-Cola HBC zároveň pripravila pre svojich zákazníkov špeciálnu ponuku produktov za zvýhodnené ceny.
„Uvedomujeme si vážnosť situácie v segmente HoReCa. Gastronomické prevádzky sú pandémiou veľmi zasiahnuté, mnoho podnikov teraz bojuje o prežitie. Preto sme pripravili množstvo opatrení, darov a zvýhodnených ponúk, ktorými chceme našich zákazníkov podporiť a pomôcť im obnoviť ich biznis,” zhodnotila tieto aktivity Mária Kolarovská, obchodná riaditeľka spoločnosti Coca-Cola HBC pre Slovensko.
Spoločnosť podporovala slovenské reštaurácie aj počas krízového obdobia. Svojim zákazníkom Coca-Cola ponúkla kompenzáciu za tovar, ktorý počas uzatvorenia prevádzok exspiroval alebo možnosť odkladu splatnosti faktúr až 14 dní po ukončení núdzového stavu.
Mnohí prevádzkovatelia reštaurácií čelia finančným ťažkostiam, ktoré budú mať dlhodobý vplyv:
“Zatvorenie väčšiny prevádzok a ďalšie opatrenia sa dotkli mnohých z nás. Čelíme nižšiemu dopytu, finančnej neistote, snažíme si udržať zamestnancov, prenájmy aj tovar. Napriek tomu sme sa rozhodli v tejto dobe pomáhať ľuďom v prvej línii a sme veľmi radi, že nás podporil aj náš dlhoročný partner Coca-Cola HBC,” uviedol Lukáš Soták, generálny manažér bratislavskej reštaurácie Meštiansky pivovar.
Firma od začiatku pandémie ponúkala pomocnú ruku nielen reštauráciám, ale aj ľuďom v prvej línii boja s nákazou. Dodávala nápoje nemocniciam, záchrankám, domovom seniorov, bezpečnostným zložkám alebo karanténnym zariadeniam po celom Slovensku. Nezabudla ani na predavačky a predavačov v obchodoch s potravinami. Stala sa partnerom iniciatívy #jedlozdravotnikom a projektu #podporsvojpub. Celkom na Slovensku rozdala počas krízy viac ako 300 000 fliaš a plechoviek svojich nápojov.
Zdroj: TS
TweetO autorovi
- Je celoživotným fanúšikom technológií a pracuje pre niekoľko popredných slovenských médií z tejto oblasti. Okrem produktových recenzií, spravodajstva zo sveta vedy a techniky, sa venuje tiež tematickým článkom na hi-tech témy, ako je umelá inteligencia, robotika, virtuálna realita a pod. Je mu blízka tiež herná sféra, preto recenzuje aj herné príslušenstvo a hry.
Najnovšie články autora
- TechGuru21. novembra 2024Bitcoin prekročil 94 000 dolárov. Vraj mieri na 120 000
- TechGuru20. novembra 2024Alexa s AI nefunguje. Bezos chcel AI za 20 dolárov s mozgom v cloude
- TechGuru14. novembra 2024Najčastejšie heslá Slovákov možno prelomiť za sekundu
- GameGuru13. novembra 2024Grayton the Detective: Slovenská adventúra o bezdomovcovi detektívovi