HONOR podporuje mladé talenty. Získajú stáž

HONOR podporuje mladé talenty. Získajú stáž

Značka HONOR rada podporuje mladé talenty. Z toho dôvodu sa spojila s kreatívnou agentúrou Grey a vytvorila špeciálny program pre mladých kreatívcov Stand Out With HONOR. Vybraní kandidáti získajú stáž v ikonickej kreatívnej agentúre, ktorá zbiera ocenenia po celom svete. Navyše získajú super výkonný notebook HONOR MAGICBOOK Pro alebo novinku, fitness hodinky HONOR Watch ES.

Projekt pre kreatívcov Stand Out With HONOR

Rok 2020 je naplnený neistotou a pre čerstvých absolventov je boj o prácu tvrdší než inokedy. HONOR práve teraz dáva šancu tým najtalentovanejším. Do projektu „Stand Out With HONOR“ sa až do 17. novembra 2020 mohli prihlásiť kreatívci z celého sveta. Práve teraz sa projekt preklopil do 2. kola, keď sa 10 finalistov zúčastní finálneho výberového konania. Tí najlepší získajú stáž v ikonickej kreatívnej agentúre Grey.

2. kolo je v plnom prúde

V 1. kole vybrala porota zo všetkých prihlásených umeleckých kúskov 10 najzaujímavejších. Do 13. decembra prebieha 2. kolo. Úlohou je vytvoriť pomocou HONOR MagicBook Pro a kreatívneho softvéru Affinity netradičný životopis. Potom každý z prihlásených absolvuje virtuálne pohovory s agentúrou Grey, na základe ktorých porota 21. decembra vyberie 2 víťazov.

HONOR podporuje mladé talenty. Získajú stáž


Prečítaj si našu recenziu: HONOR Watch ES recenzia fitness hodiniek


HONOR podporuje mladé talenty. Získajú stáž
<He[Art]>  Jeden z víťazov 1. kola

Lákavé ceny: platená stáž pre mladé talenty v prestížnej kreatívnej agentúre Grey a top produkty HONOR

V hre je štvortýždňová platená stáž v prestížnej kreatívnej agentúre Grey a produkty značky HONOR, ako sú našľapané notebooky HONOR MagicBook Pro, MagicBook 14 a inteligentné hodinky HONOR ES.

HONOR podporuje mladé talenty. Získajú stáž

Kreatívna agentúra, ktorá vystupuje z radu

Kreatívna agentúra Grey patrí v reklame a marketingu medzi svetové špičky. Pôsobí v 86 krajinách sveta. S heslom „Grey Famously Effective Since 1917“ agentúra neustále prekračuje nové možnosti brandovej komunikácie naprieč všetkými platformami. Mnohými cenami ohodnotené práce agentúry Grey rezonujú v pop kultúre, vedia vytvárať ikonické značky a dlhotrvajúce prepojenia s koncovými zákazníkmi. V roku 2015 bola vyhlásená za celosvetovú agentúru roka.


Stíhaš? HONOR štartuje Black Friday so zľavami 30%


Porotu tvoria uznávaní kreatívci z celého sveta

HONOR sa spojil so skupinou svetových kreatívnych umelcov, ktorí patria medzi špičku vo svojom odbore. Ich úlohou bolo hodnotiť prihlásené práce a autori tých desiatich najlepších sa môžu tešiť aj na ich cenné rady a tipy, ako počas pohovoru čo najviac zapôsobiť. V porote nechýbajú ani riaditeľky kreatívnej agentúry Grey Francisca Maass z Nemecka a Laura Jordan Bambach z Veľkej Británie.

 

Laura Jordan Bambach
Chief Creative Office, Grey Londýn

Laura je digitálna dizajnérka a kreatívna riaditeľka agentúry Grey v Londýne. Vo svojom odbore vyhrala niekoľko prestížnych ocenení a v roku 2014 obsadila prvé miesto v rebríčku The Drum´s Digerati TOP 100 najvplyvnejších osôb digitálneho dizajnu vo Veľkej Británii.

Francisca Maass
Chief Creative Officer, Grey Německo

Francisca je dynamická a cieľavedomá riaditeľka agentúry Grey v Nemecku. Skúsenosti získala aj ako hovorkyňa CommClubs Bavaria a je členkou Klubu umeleckých riaditeľov v Nemecku.

Tristan Macherel
Executive Creative Director, Landor

Vďaka Tristanovi Macharelovi sa agentúra Landor stala najoceňovanejšou agentúrou sveta. Tristana preto často pozývajú ako porotcu na rôzne medzinárodné kreatívne súťaže, ako je napríklad Medzinárodný festival kreativity Cannes Lions.

Christian Bracht
CEO, Sleek Nemecko

Christian Bach je magazínový nadšenec, ktorý spojil túto vášeň so svojou kariérou. Roky strávené v reklamnej agentúre TBWA mu pomohli vytvoriť požiadavky na tvorbu zaujímavého a kreatívneho obsahu. Svoje skúsenosti teraz odovzdáva v agentúre Sleek, kde je momentálne riaditeľom.

Pete Way
Creative Director, BCW Londýn

Pete Way je seniorný kreatívec a exekutívny producent, ktorý má na svojom konte množstvo ocenení. V roku 2020 ho prestížne médium PR Week zaradilo medzi TOP desiatku kreatívnych riaditeľov vo Veľkej Británii a na PR Power List.


Testovali sme notebook, čo má iba 1,38 kg! Honor MagicBook 14 recenzia – ľahký ako pierko


Zdroj: TS

O autorovi

Peter Vnuk
Peter Vnuk
Je celoživotným fanúšikom technológií a pracuje pre niekoľko popredných slovenských médií z tejto oblasti. Okrem produktových recenzií, spravodajstva zo sveta vedy a techniky, sa venuje tiež tematickým článkom na hi-tech témy, ako je umelá inteligencia, robotika, virtuálna realita a pod. Je mu blízka tiež herná sféra, preto recenzuje aj herné príslušenstvo a hry.

Pridaj komentár