Nový príbehový trailer a pokec s vývojármi – remake Mafia

Mafia: Definitive Edition

Ako sme vás už informovali, včera večer prebehol event pod názvom Gamescom: Opening Night Live 2020 a jedným z veľkých predstavení na ňom bol aj nový príbehový trailer Mafia: Definitive Edition s názvom „Život v bohatství, který nelze odmítnout“. Nechýba ani pokec s vývojármi.

Komentár Tomáša Hřebíčka

Táto upútavka vám umožní nahliadnuť do života Tommyho Angela v momente, keď sa pridá do Salieriho zločineckej rodiny. Za týmito scénami, ktoré v traileri vidíme, stojí šéf produkcie a mediálny riaditeľ Hangar 13 Tomáš Hřebíček. Je jedným z tých, ktorí pracovali na každej časti série. Hřebíček komentuje:

Zo všetkých dielov som si najviac obľúbil ten prvý, a tak som veľmi rád, že sme dostali šancu oprášiť ho a využiť všetko, čo sme sa počas vývoja celej trilógie Mafia naučili. Pri práci na Mafia: Definitive Edition bolo naším hlavným cieľom udržať v nej ducha klasického mafiánskeho príbehu. Som presvedčený, že sa nám to podarilo a zmeny, ktoré sme urobili, slúžia primárne na posilnenie a obohatenie postáv a celého príbehu. Všetky nezabudnuteľné okamihy pôvodnej hry sú pre nás samozrejme najdôležitejšie. Neustále sme našu prácu porovnávali s originálom a usilovali sa o to, aby sme novú verziu urobili rovnakú, no ešte lepšiu.

Každá hra vývojárom umožnila posunúť filmovú prezentáciu o čosi ďalej. Mafia: Definitive Edition spojila všetky dostupné vylepšenia do jedného pôsobivého celku.

Mafia: Definitive Edition

Vždy sa snažíme zachytiť dané historické obdobie so všetkým, čo k nemu patrí. Náš štýl filmového rozprávania je výrazne závislý na príbehu, ktorý chceme povedať,

vysvetľuje Hřebíček.

S kamerou rád pracujem čistým a jednoduchým spôsobom. Vždy svoj tím vediem k tomu, aby si predstavili, ako prebieha natáčanie naozajstnej filmovej scény so všetkým vybavením a ako taký proces vieme simulovať. Snažíme sa vyhnúť záberom, ktoré by v realite boli skoro nemožné. Behom vývoja celej série sa taktiež vyvíjali aj dostupné technológie, tým pádom máme k dispozícii lepšie animačné nástroje, vo veľmi napínavých scénach používame ručné kamery, pracujeme s hĺbkou ostrosti a podobne.


Už si ich videl? Nové zábery z gameplay Mafia: Definitive Edition


Mafia: Definitive Edition

Ako sa celá séria posunula dopredu

Podľa autorov je neuveriteľné, ako ďaleko sa od roku 2002 a vydania Mafia: The City of Lost Heaven celá séria posunula dopredu.

Som presvedčený, že v hre Mafia: The City of Lost Heaven sme na svoju dobu z hľadiska rozprávania príbehu odviedli veľký kus práce. Aj keď sme vtedy mohli snímať iba jediného herca v priestore 2 x 2 metre,

pokračuje Hřebíček.

Žiadne snímanie tváre, žiadna interakcia medzi postavami, žiadne pohyby očí, prsty iba v jednej statickej polohe a podobne. To všetko nás obmedzovalo v zahrnutí malých detailov, ktoré sme chceli v našich filmových scénach ukázať.

Mafia: The City of Lost Heaven tim
Tím vývojárov hry Mafia v roku 1999

V hre Mafia: Definitive Edition môžete robiť, čo sa vám len zachce. Naskenovali sme naozajstných hercov a všetky ich emócie, technológia motion capture nám umožňuje súbežné snímanie všetkých hercov v jednotlivých scénach, a to aj vrátane snímania ich hlasu a tváre. To nám umožňuje zachytiť aj tie najmenšie detaily ich výkonu. Všetko dokopy dáva hre vierohodnejší charakter a ponúka hlboký herný zážitok. Naši fantastickí herci a ich skvelé výkony môžu konečne zažiariť v plnej sile a presne tak, ako sme si to v hlavách predstavovali.

Každým dňom sme bližšie a bližšie k vydaniu tohto očakávaného titulu, ktorý má po odložení uzrieť svetlo sveta 25. septembra tohto roku. Zatiaľ to vyzerá veľmi dobre, tak dúfajme, že to také bude aj po vydaní. Najmä bez bugov, glitchov a iných problémov, Hangar 13 sa totiž v tomto smere veľmi nepreslávil.


Na tvojom mieste by som sa poponáhľal: Zapoj sa do našej Letnej súťaže s Creative, v ktorej môžeš vyhrať nadupané repráky v hodnote 110 €!


O autorovi

Ján Ďuraš
Ján Ďuraš
Prezývaný Johnko, sa venuje grafike, horskej cyklistike a filmmakingu. Jeho záľubou sú taktiež indie hry a simulátory.

Pridaj komentár